GMINA MIĄCZYN
22-455 Miączyn, tel.-fax. (084) 618 00 05
e-mail: gmina@miaczyn.eurzad.eu
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r Dz. U. Nr 113 poz. 759) ogłasza przetarg nieograniczony na realizację inwestycji pod nazwą: „Modernizacja drogi gminnej nr 110727L w Żukowie ”
Zamówienie obejmuje:
a) wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem
mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
b) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej asfaltowej o
szerokości 4,0 m i grubości 5 cm po zagęszczeniu na długości 500 m.
c) odtworzenie poboczy średnio 1,0 m poprzez mechaniczne ich ścięcie, ułożenie warstwy odcinającej
z piasku i warstwy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm
d) odbudowę systemu odwadniającego
e) odtworzenie zjazdów do posesji i pól o szerokości 3,5 m wraz z przepustami ȹ 50 i nawierzchnią
tłuczniową
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. (CPV ) 45233140-2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Miączyn, pokój nr 5 lub na stronie internetowej www.miaczyn.pl , www.miaczyn.bip.lublin.pl
Termin wykonania zamówienia – 31.10.2012 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,
spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona Komisja po zapoznaniu się z dokumentami wymaganymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawionymi przez wykonawcę.
Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena oferty – znaczenie 100%.
Termin składania ofert upływa w dniu 14.09.2012 r. o godz. 10ºº.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 14.09.2012 r o godz. 10³º.
Oferty w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem „Modernizacja drogi gminnej nr 110727 L w Żukowie ” należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Miączyn, pokój nr 12.
Wadium wynosi 5000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ).
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zamówienie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.08.2012 nr 314454
Uprawnionym do bezpośredniego porozumiewania się z wykonawcami jest: Janusz Hnidiuk –
tel. 84 618 00 05. wew. 44.
Twoim zdaniem