OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Miączynie, powiat zamojski, woj. lubelskie
22-455 Miączyn; tel/fax (084) 61 80 047, www.miaczyn.pl,
e-mail : gops-miaczyn@wp.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
w trybie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
( tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), na :
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Miączyn
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zainteresowani Wykonawcy mogą uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, pod adresem : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie; pow. zamojski; woj. lubelskie, tel/fax (084) 61 80 047 w godz. 7.30 – 15.30 w dni robocze.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Miączyn polegającym na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do 5 szkół dla 102 uczniów.
3. Wspólny Słownik Zamówień:
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
4. Zakres przedmiotu zamówienia:
Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych :
- Gdeszyn (14 uczniów),
- Horyszów (24 uczniów),
- Kotlice (19 uczniów),
- Niewirków (33 uczniów),
- Zawalów (12 uczniów).
5. Termin realizacji zamówienia:
od dnia 02 stycznia do dnia 31 grudnia 2012r.
6. Zamówienie obejmuje:
1/ przygotowanie i dowiezienie do w/w szkół gorącego posiłku przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem
dni wolnych od zajęć.
Posiłki będą wydawane przemiennie:
- zupa /o wadze 400 gram/ plus pieczywo /chleb lub bułka 100 gram/ – wtorki i czwartki;
- drugie danie /o łącznej wadze 300 gram/– poniedziałki, środy, piątki.
2/ gorącym posiłkiem planuje się objąć łącznie 102 uczniów,
3/ oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze
młodego organizmu.
4/ posiłki muszą być sporządzane i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla
żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających
aktualne terminy ważności.
5/ wykonawca zapewni:
- transport gorących posiłków do szkół w odpowiednich naczyniach (termosy),
- opracowanie miesięcznego jadłospisu,
6/ porcjowanie i wydanie posiłków należy do Dyrektorów Szkół,
7/ Dyrektor Szkoły zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy do końca każdego miesiąca liczby
uczniów, którzy będą korzystać z posiłków w kolejnym miesiącu,
8/ rozliczenia za wydane posiłki następować będą w okresach miesięcznych,
9/ zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów korzystających z posiłków może być w każdym miesiącu
inna, w zależności od liczby zgłoszeń,
10/ zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zadeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np. z powodu choroby dziecka,
Szczegółowy zakres dostaw określa:
- kalkulacja ofertowa – załącznik Nr 4 do SIWZ
- wzór umowy – stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ;
4. Zamawiający nie dopuszcza :
- składania ofert częściowych.
- składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia:
02.01.2012 – 31.12.2012r.
6. Opis warunków u spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły „spełnia" - „nie spełnia".
Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
7. Dokumenty wymagane od wykonawców
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. l ustawy - Prawo zamówień publicznych;
8. Informacje na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wadium.
9. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Kryterium Nazwa kryterium Waga
A Cena ofertowa 100 %
10. Oferty należy składać :
w siedzibie zamawiającego – w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miączynie, w terminie do dnia 21 grudnia 2011r. godz. 9.00
11. Otwarcie ofert nastąpi :
w dniu 21 grudnia 2011r. o godz. 9,15 – w siedzibie zamawiającego.
12. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
- Janusz Dwojakowski - Kierownik GOPS w godz. 7.30 – 15.30
13. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
14. Zamawiający nie zamierza :
- podpisywać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Miączyn, dnia 5 grudnia 2011r
Twoim zdaniem